:)

Ponoć nic nie robię......

środa, 21 sierpnia 2013

Wspomnienie fajnej wyprawy

Ostatni wpis był z deka pesymistyczny, co zostało mi wypomniane ( I dobrze :) ) To teraz trochę optymizmu. Wspomnienie fajnej wyprawy. Zdjęć troszkę będzie, a dla spragnionych jeszcze więcej wirtualne zwiedzanie Zamek w Pszczynie naprawdę prezentuje się odlotowo. Skusiliśmy się bo są udostępnione klejnoty Księżnej....... i tu maleńkie rozczarowanie - klejnotów było raptem 4-5 sztuk. Liczyliśmy na więcej..... Ale zamek zrekompensował wszystko
Ja zachwycałam się wszystkim. Po prostu zostałam rzucona na kolana...... Niesamowite wrażenie zrobiły na mnie rzeźbienia w drewnie
Łazienki w różnym wydaniu
No i piece i kominki - boskie
Zresztą co ja będę gadać......

9 komentarzy:

  1. Super wycieczka! A zdobienia faktycznie wywołują zachwyt!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło wiedzieć, że ktoś jest tak zachwycony miastem w którym mam szczęście mieszkać :D
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pałac w Pszczynie rzeczywiście jest śliczny. Byłam tam kilka lat temu .Dzięki za przypomnienie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wnętrza pałacyku znam i odwiedzam często :) a i samo miasteczko czyściutkie sympatyczne :) I skansen, który się rozrasta :) Lubię bardzo to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie czysto było. Myślę, że też jeszcze tam się wybiorę.
      Pozdrawiam

      Usuń