:)

Ponoć nic nie robię......

wtorek, 6 marca 2018

Zabawa w kartkowanie vol. 3

Kontynuując zabawę poszłam za ciosem i zrobiłam karteczki na podstawie mapki którą przygotowała Ula Kartka przez Nią przygotowana jest cudna.... i te kolorki i grafika....
U mnie już nie będzie tak cudnie. Ale powalczyłam z wyzwaniem. I oto udało mi się stworzyć coś takiego.....
Tylko przekręciłam ją trochę dostosowując do grafiki jaką posiadałam. A skoro już papiery wyciągnięte..... to powstała podobna....
A skoro mapka uniwersalna a inne święta się zbliżają to
I małe podsumowanie :)
Teraz czeka mnie czekanie na karteczki stworzone przez inne dziewczyny. I jak mniemam po raz kolejny powstaną cudne prace. I niezmiennie mnie zadziwia różnorodność kartek jakie powstają w ramach jednej - tak - jednej mapki.

11 komentarzy: