:)

Ponoć nic nie robię......

niedziela, 3 lutego 2019

I znowu zabawa w kartkowanie

Z wielką chęcią zgłosiłam się do Uli do kolejnej zabawy w całoroczne kartkowanie Tym razem nie według mapek (to mi pasowało) tylko wytyczne będą dotyczyć formy.... Już po pierwszym wyzwaniu okazało się to dla mnie zdecydowanie trudniejsze w realizacji. Ale walczę.... O wytycznych na styczeń możecie poczytać u Uli na blogu. Gwiazdka..... U mnie nie klasyczna kartka.... powstała zawieszka
Gwiazdek w tej pracy jest dużo, bardzo dużo.

13 komentarzy:

  1. Justyna! Ta zawieszka jest przecudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zawieszka jest wspaniała!
    Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zwieszka :) żeby była z tego kartka wystarczyło na odwrotnej stronie dać życzenia i byłaby życzenia do zwieszenia na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  4. REWELACYJNE wykonanie...moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś przegapiłam piękną zawieszkę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że Twoją pasją jest nie tylko haft :), gwiazdka urocza.

    OdpowiedzUsuń