:)

Ponoć nic nie robię......

niedziela, 17 listopada 2019

Nowy haft na Nowy Rok #11

W sumie to mogę napisać że #11 i #12. Zawirowania w pracy, zawirowania domowe, latanie po lekarzach z dziadkami, szukanie na cito wizyt u lekarzy spowodowało że zupełnie zapomniałam, ale to zupełnie o napisaniu posta podsumowującego na bloga. A szkoda większa bo obrazek skończony miesiąc przed terminem, co u mnie graniczy z cudem. Głównie obrazki lądują jako UFO-ki. Ale dzięki uprzejmości Ani mogę napisać post podsumowujący i może uda się wziąć udział w podsumowaniu całej zabawy.
Do zrobienia były głównie supełki, których nie umiem robić i za żadne skarby nie uda mi się ich nauczyć robić. Co ja się filmików naoglądałam, co ja się napróbowałam. Więc trzeba było znaleźć inny sposób..... i znalazłam. Troszkę mniej efektownie to wygląda, ale cóż grunt że są.....
W sumie to .... nie powinnam tak pisać .....dumna jestem. Najbardziej że w ogóle udało mi się skończyć.

13 komentarzy:

  1. Piękny jest �� to jaki będzie następny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie tajemnica :) (a tak naprawdę to jeszcze nie wybrane tak na 100 %)

      Usuń
  2. Piękny haft - brawo za skończenie, w dodatku przed terminem :)
    Podziwiam tę serię na różnych blogach, ale sama nie mam parcia, żeby ją haftować (póki co).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję.
      U mnie chęć wyszycia pojawiła się jak zaczęłam bawić się we własny ogród. Stwierdziłam że łatwiej będzie mi wyszyć :)

      Usuń
  3. Wow!!!! Genialny efekt! Aż Ci zazdroszczę!
    Wreszcie za ciemiernik powinnam się zabrać ale tyle wzorów dookoła ;-)
    buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemiernik kusi..... kusi.....to co bierzemy się razem za ciemiernik?

      Usuń
  4. Cudny haft wyszedł!!!Ja też kilka haftów z tej serii wyszyłam:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy ale nie ostatni :)
      Dziękuję za miłe słowa

      Usuń
  5. bardzo lubię tą kolekcję kwiatów zielnikowych:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadła w oko już jakiś czas temu, ale coś ciężko było i z wyborem i z zabraniem się za xxxx

      Usuń
  6. Wyszło pięknie! Zielniki na razie podziwiam, ale kiedyś i u mnie przyjdzie na nie kolej :)

    OdpowiedzUsuń