:)

Ponoć nic nie robię......

niedziela, 2 stycznia 2022

Zabawy SAL - podsumowanie grudnia i całego roku

 Zdecydowanie za szybko przeleciał ten rok jeśli chodzi o ilość ukończonych robótek. Natomiast jeśli chodzi o życie to całe szczęście że się skończył. A i w tym momencie wolałabym zapaść w sen zimowy (ciężko jak jest +10 stopni na zewnątrz) 

wracając do tematu :)

UFO-k listopadowy zakończyłam z takim efektem


A grudzień???? Sylwester spędzony z igłą w ręku i w grudniu udało mi się ukończyć wszystkie krzyżyki na ciemiernikach YUPI
W Nowym Roku też złapałam za igiełkę i ..........tadam......

UKOŃCZONE 😀

Fajnie bo biorąc pod uwagę, że do zabawy u Kasi w pozbywanie się UFO-ków zgłosiłam 2 hafty - oba ukończyłam - jeśli chodzi o krzyżyki 
A zgłosiłam takie
Obydwa hafty z wcześniejszych innych zabaw. 
Ciemierniki ukończone, samplerek z maszyną też. 
Ciężko aż mi uwierzyć że ja skończyłam haft 😄
bo ja głównie UFO-ki posiadam w swoich zbiorach
Wychodzi na to, że do kolejnej edycji zabawy walki z UFO-kami trzeba będzie się zapisać. I chyba to będzie jedyna zabawa do której się zgłoszę  

I właśnie powstał następny UFO-k....
Z zabawy u Ani - Nowy Haft na Nowy Rok 2021
W grudniu powstało chyba zero xxxx
 no cóż bywa i tak.....

 
 





5 komentarzy:

  1. Ciemierniki wyglądają super! Dobrze Ci idzie z Ufokami :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Justyś! Skończyłaś! Jak się cieszę Kochana!
    A z życzeniami to wiem wszystko... nie musisz nic mówić... przytulam...
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skończyłam, teraz tylko pranie i trzeba będzie pomyśleć o oprawie

      Usuń