:)

Ponoć nic nie robię......

piątek, 6 stycznia 2023

UFO-kowy rok 2023 - zgłoszenie

 Kasia z Krzyżykowego szaleństwa zorganizowała po raz kolejny już 8,  zabawę w wykańczanie zalegających w szufladach, szafach, zaczętych prac krzyżykowych. I po raz kolejny mam możliwość uczestniczyć w tej zabawie. Nie da się ukryć że pomimo dość owocnego poprzedniego roku i ukończonych prac, jeszcze coś się znalazło........

Pierwsza próba wyszywania na plastikowej kanwie - nieudana. Może w tym roku uda się zakończyć?

I w zeszłym roku stworzyłam zadatki na udział w tegorocznej zabawie.
Jeden obrazek z tej serii udało się ukończyć, z tym nie poszło już tak gładko.

A żeby było ciekawiej to właśnie odkryłam, że zacznę od prucia. Porażka.......
I samplerek który już raz zgłaszałam jako UFO, ale nawet nie rozwiązałam problemu z muliną. Biały ale jaki???? 
Jest nad czym pracować.... obym dała radę..... Fajnie by było posłać w kosmos wszystkie 3.
Bo niestety nawet nie pytajcie ile prac zaczęłam, więc znając siebie poczyniłam zadatek na zabawę w przyszłym roku.






5 komentarzy:

  1. Super! Trzymam kciuki! I te nasze dwa na pewno w ufoki się nie zmienią ;-) nie wiem co tam jeszcze Ci wpadnie w oko... jak będę wiedzieć to będę Cę motywować ;-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz radę . Trzeba tylko trochę chcieć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziemy wysadzać UFOki razem. Comiesięczne linkowanie na pewno nas zmobilizuje. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia z walką z UFOkami. Ten ostatni hafcik piękny też zawsze miałam na niego ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok i ja mam tym resztek tyle , że głowa boli 🤣 powodzenia.

    OdpowiedzUsuń