:)

Ponoć nic nie robię......

niedziela, 12 listopada 2017

chyba zdziwienia nie będzie

A chodzi mi o temat kolejnego posta na blogu. KOTY. Ostatnimi czasy cały świat kreci się wokół nich i ..... angielskiego. Przez ten angielski nie mam na nic czasu. A kociaki i ich podglądanie zajmuję całą resztę..... Najwięcej zdjęć - jak śpią bo wtedy w miarę łatwo je zrobić :) W związku z tym, że to 2 małe tajfuny inne zdjęcia wcale nie są proste do zrobienia, zwłaszcza dla kogoś kto nie za bardzo zna się na fotografii i cyka zdjęcia telefonem, bo pod ręką. No i....... zabawka zakupiona dla kotów - i przez chwilę dla małża A i żeby wszyscy wiedzieli :) woda wcale niekoniecznie służy do picia - woda w miseczce jest do zabawy i to świetnej zabawy Chwilę poświęciłam na przygotowanie tego Nalewka bożonarodzeniowa - co prawda na święta nie zdąży się zrobić, ale potem w zimne wieczory też będzie dobra jak mniemam :) A przepis od Limonki Pozdrawiam wszystkich i dzięki że bywacie u mnie mimo monotonii tematycznej.

10 komentarzy:

  1. przesłodkie kociaki:))ale masz fajnie wesoło:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) czasami za wesoło. Grzegorz czy Marcin (te orkany ostatnie) to czasami pikuś przy tej dwójce :)

      Usuń
  2. Fajne zdjęcia zrobiłaś swoim kotkom!!Ja mam identycznego kotka tego z elementami rudymi-jest to kotka a drugiego zwykłego "buraska" i na prawdę można patrzeć na nie jak na telewizor!!!Podrap kotki za uszkiem ode mnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie są :-) Z przyjemnością oglądam zdjęcia... A ta nalewka... Też taką zrobię!!! I przepis Grażynce trzeba dać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty byś w końcu się wybrała i pooglądała nie na zdjęciach tylko w realu :)

      Usuń
    2. Ależ bardzo chętnie :-) Skąd busy jadą do Ciebie?

      Usuń
  4. Futrzaste cudne - z przyjemnością oglądam.
    Przesyłam głaski dla nich i Ciebie serdecznie pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głaski, głaski przyjęte a ja bardzo dziękuję za pozdrowionka :)

      Usuń
  5. Wspaniałe kotki, a prezent dla nich jest cudowny.Nalewkę bożonarodzeniową koniecznie muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń