:)

Ponoć nic nie robię......

sobota, 13 stycznia 2018

Zabawa w kartkowanie

Zgłosiłam się do zabawy..... Robimy karteczki na święta Bożego Narodzenia. Jest szansa, że nie będę zaskoczona, "o to już grudzień i trzeba kartki wysyłać?" Zabawa u Uli Ula przygotowała mapkę na podstawie której trzeba było zrobić karteczkę. Mapka
Moja interpretacja :)
A, że mapka mi się spodobała w swojej prostocie zrobiłam jeszcze jedną - tym razem na Wielkanoc.
Mogę mieć tylko nadzieję, że mój pomysł na ..... jest do zaakceptowania.

14 komentarzy:

  1. Super karteczki obie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna mapka i świetnie wykorzystana.
    Ja znowu się w grudniu obudzę....., ale na terminowe zabawy się nie zapisuję.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Bardzo podoba mi się, że karteczka jest taka "wysoka" - dzięki temu ciekawiej wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję wyrazy uznania. mogę mieć tylko nadzieję, że z następną mapką też sobie poradzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie kartki piękne, super dobrałaś kolory i papiery ozdobne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne karteczki przygotowałaś wg styczniowej mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Twoje kartki :-) Cudne są :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarówno wersja Bożonarodzeniowa jak i Wielkanocna są Świetne! :)
    piękne karteczki :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie karteczki są śliczne :)) Fajny pomysł z tą wielkanocną kartką :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie są śliczne :) cieszę się, że przyłączyłaś się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń