:)

Ponoć nic nie robię......

czwartek, 1 lipca 2021

Zabawy SAL - podsumowanie czerwca

 Cieszę się, że udało się choć troszeczkę powyszywać. Ciemiernik bierze udział w zabawie UFO-kowej u Kasi 

Udało się ukończyć działania kwiatowe


Przy ostatniej prezentacji było tyle..... Kwiaty udało się wyszyć 



Teraz będzie dużo zielonego :)

I kolejny kwiat, tym razem irys. Ale to już kolejna zabawa - SAL - Nowy haft na nowy rok u Ani
Tutaj zdecydowanie  - niestety - mniej xxxxx. Ale udało się niemal do końca wyszyć 1 kwiat. 
Z takimi dziurami zakończyłam maj.....
Dziury uzupełnione


No i jak zwykle u mnie - ostatnimi czasy - muszę przemyśleć kombinowanie.
A to przez własne niedopatrzenie. Zaczęłam haftować na 18 ct. dwoma nitkami aidy. No i niestety  jest to trochę za dużo. No ale pruć już nie będę. Ciekawe jak będzie wyglądać 1 kwiat na pierwszym planie wyszyty 2 nitkami muliny, natomiast cała reszta pojedynczą nitką. może uda się uzyskać niewielki efekt 3D. zobaczymy. 




3 komentarze:

  1. Powoli ale konsekwentnie zmierzasz do celu! Efekty obłędne! Zachwycam się przeokrutnie :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te ciemierniki ! Dwie nitki na 18 to rzeczywiście za dużo tak mi się wydaje.Kiedyś zrobiłam taka próbę na 18 dwiema nitkami i niestety było za grubo.Życzę powodzenia w dalszych postępach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiatki <3
    Na pewno wyjdzie wspaniale, przecież projektanci sami zmieniają ilość nitek, żeby uzyskać lepszy efekt.
    Pozdrawiam słonecznie znad pierwszych xxxxx w lipcu, :już!!!!, a miałam w planach całą stronę wzoru tła wyhaftować)

    OdpowiedzUsuń