:)

Ponoć nic nie robię......

czwartek, 22 marca 2012

krzyżykowo i .......

Powoli powstaje kolejna kawa..... ale trochę problemu z nią mam. Mam mało czytelny schemat. i muszę nieźle się przypatrywać i rozszyfrowywać znaczki. Ale dam radę.
do końca miesiąca powinna być na pewno gotowa. Ktoś pomyśli, że ja totalny powolniak jestem..... a to trochę dlatego, że w między - między czasem musi powstać jeszcze coś. Przygotowania poczynione (ale właśnie po próbie wklejenia zdjęcia okazało się że fotkę gdzieś wcięło) Ma być kartka na ślub.
A i jeszcze taki drobiazg pojawił się (filc)

1 komentarz:

  1. Filcowy ptaszek wyśpiewuje wiosnę:)Kto to ślubuje? Znam? Ale ciekawska jestem nie? Dzisiaj mam niespodziewanie wolne i siedzę od rana na skypie, a tu nikogo z kim by można było pogadać!Pozdrowionka i może w końcu do usłyszenia i uwidzenia!

    OdpowiedzUsuń