:)

Ponoć nic nie robię......

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

niech się mury pną do góry......

Po wielu, wielu bojach z pozwoleniem na budowę, dowożeniem tysiąca niepotrzebnych papierów, mapek, uzgodnień ( największym absurdem było chyba uzgodnienie z telekomunikacją sic! ) po wybraniu ekipy, po załatwieniu kredytu ( łomatko - chyba największy stres i to na najbliższe x lat :p ) BUDUJEMY to znaczy ja tylko cykam zdjęcia :) ( z ukrycia co by nikt się ze mnie nie śmiał.......)
Geodeta ..... porażka no ale cóż...... Wytyczone. Parę kijków w ziemi a ucieszyło nas jak nie wiem co...... Na drugi dzień już widok był inny - szok :)
A teraz
Ciekawe co dzisiaj zastaniemy? No chyba że ...... pada ..... i roboty wstrzymane będą ....... Oczywiście z robótek to .... nic, nicnierobieniejak nic ...... O chociaż oszukuję..... powstało..... ale żebym to mogła uznać za robótkę to bym nie powiedziała.... taki mały przerywniczek.
Świeczuszki z lawendą w filiżankach

7 komentarzy:

  1. Wow!!! Roboty się posuwają do przodu! Dziś ładna pogoda z pewnością zastaniecie już inny widok na działce :-)
    Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj już zupełnie inaczej....... fundamenty kuchni, salonu, pokoju dziecięcia już są nad ziemią...... Narożniki w reszcie gotowe..... jeśli pogoda dopisze to do końca tygodnia fundament ma być skończony ....... Cieszę się jak diabli.....

      Usuń
  2. Cudowny widok. Zazdroszcze tak pozytywnie ;). Mi tez sie marzy moj wpasny domek ale to dopiero za rok MOZE. A na robotki bedzie czas w nowym kaciku w nowym domku ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taką dokumentację z postępów w pracach! Ja też zwykle w domu mam taką funkcję! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      A Twoje dokumentacje zdjęciowe to ja barrrdzo lubię :)

      Usuń
  4. Justi, razem siedzimy w tym bajzelku :D Jutro płytę fundamentową zlewamy :)

    OdpowiedzUsuń