:)

Ponoć nic nie robię......

poniedziałek, 6 stycznia 2020

Nowy haft na Nowy Rok 2020 #1

I znowu dałam się namówić :) Ani Skoro kontynuacja zabawy to i obrazek wybrany jest w jakiś sposób kontynuacją ........ serii botanicznej. Powiem tak.... wybór nie należał do prostych. ale ..... ta dam .....
Tym razem obrazek z Alii. Mam nadzieję, że nie będę żałować. Zastanawiam się... i chyba tak zrobię. Zamienię kanwę z zestawu na ciut mniejszą 16ct? 18ct? Zdjęcie z netu.... Tak powinien wyglądać po wyszyciu.
No cóż.... do dzieła :)

14 komentarzy:

  1. Powodzenia życzę, będę zaglądać, żeby zobaczyć jak Ci idzie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No Kochana! Trzymam kciuki!
    I może sama wreszcie się zabiorę za ten wzór...
    buziole :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, trzymam kciuki i sledze z zapartym tchem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że będę mogła podziwiać haft z mojej ulubionej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justa <3 zapisałam się, nie wiem, jak to będzie wyglądać z terminami w moim przypadku. Post dopiero napiszę :)

      Usuń
    2. Świetnie.... eee czas na 5-10 xxxx zawsze się znajdzie :)

      Usuń
  5. Powodzenia, czasu i wytrwałości życzę. Mam nadzieję, że wytrwamy w tym wyzwaniu do końca :) też mam kilka projektów z tego cyklu, ale najpierw musze pozakańczać rozpoczęte prace m.in. irysy (są niespodzianka) wiec nie moge sie nimi pochwalic.Czy bierzesz udział w wyzwaniu kartkowym u Uli na te rok? Jeśli tak, to i tam sie spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tylko wiernie kibicuję.... nie dałam rady w zeszłym roku, więc teraz odpuściłam coby znowu nie zawalić

      Usuń
  6. Będę kibicować.
    Podoba mi się ta seria, nie mogę się zdecydować od której roślinki zacząć ;))), a ciemierniki kocham, ale do haftowania wybrałam inny, choć też z francuskich gazetek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się coś pięknego, będę obserwować :) Ja bym wzięła 18ct, ale zależy czy chcesz wyszywać dwoma czy jedną nitką ;)

    OdpowiedzUsuń