:)

Ponoć nic nie robię......

piątek, 31 stycznia 2020

Nowy haft na Nowy Rok 2020 #1

Oj..... łatwo nie było.... Niewiele brakowało, że już na samym początku haft stałby się UFO-kiem. Wzór ściągnięty z Ali, przez chińskie pajączki nie był łatwy do rozszyfrowania.....
Najpierw źle dobrana nitka.... Prucie..... Zmiana nitki i coś mi nie pasowało ..... Próba znalezienia wzoru - bo gdzieś w kompie miałam.... podesłany przez Kasię (dzięki)
Posiłkowanie się wzorami i rozpiską .... i jakiś tam początek jest

12 komentarzy:

  1. Fakt, że ostatnio rzadko bywałam na robótkowych stronach, ale jakby co to mam trochę tych botanicznych wzorów z kwiatami. Owocowych też. jednak poszukiwanych przez Ciebie figi i granatu, niestety nie, albo jeszcze nie znalazłam w swoich zasobach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłaś sam wzór z Ali bez mulin? Bo aj zawsze miałam wszystko w komplecie. Mam nadzieję, że już teraz lepiej pójdzie, miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mulinami.... ale moje niedopatrzenie i pomyłka kolrów na wstępie.... potem zmiana koloru na właściwy ale u nich tym razem złe oznaczenie ilości nitek i różnica w krzyżyk - półkrzyżyk....

      Usuń
    2. :D nie martw się, ja mam wyszyte 77% irysa i właśnie mnie olśniło, że kolor pomyliłam. Trudno nikt o tym nie wie ;)

      Usuń
  3. Cieszę się, że pomogłam :-)
    Działaj Kochana, działaj... może mnie zdopingujesz :-)
    Buziole :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sobotę to u mnie kiepsko by było z dopingowaniem :( ani jednego x na większych haftach....
      Tylko parę - dosłownie parę XXX na maleństwie na karteczkę

      Usuń
  4. Pewnie teraz już pójdzie z górki ;) Czekam na kolejne odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że zaczęte. Spokojnie rozszyfrujesz resztę i pójdzie gładko. Będę śledzić postępy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny będzie, powodzenia Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki żeby już nie było niemiłych niespodzianek ;) Bardzo ładny wzór, też chciałabym kiedyś wyszyć kilka wzorów z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń