:)

Ponoć nic nie robię......

wtorek, 17 grudnia 2013

dawno tego u mnie nie było

Czego? Dekoupage......... Jakoś tak nie po drodze nam było przez ostatni czas. Ale zabrałam się za serwetki. Szału nie ma, ale mam nadzieję, że parę osób chociaż się uśmiechnęło :)
I jeszcze powstało takie oto serduszko - współudział : hafcik mój, szycie eFcia. Niestety troszkę zepsułam wykańczając (wypychając i zszywając). No trudno, może osoba obdarowana nie wyrzuci.........
I czy ktoś widział gdzieś wściekłego renifera? Potrzebuję kopa świątecznego........ Nic jeszcze nie gotowe, a najbardziej chyba ja sama......

3 komentarze:

  1. piękne wyszły świeczki... a jakie ładne serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje robótki zachwycają. Są bardzo piękne.
    Szukam Twojego postu o Krakowie i nie potrafię znaleźć. Na którym blogu mam szukać.
    Jeżeli możesz zostaw wiadomość na moim blogu.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeczki ślicznie wyszły, a serduszko z chęcią bym przygarnęła :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń