:)

Ponoć nic nie robię......

niedziela, 17 stycznia 2021

Nowy Haft na nowy rok 2021 zgłoszeniowy

 Tak, tak wiem.... obiecałam sama sobie , że odpuszczam..... 

Wychodzi na to że ja mało słowna jestem. Ale biorąc pod uwagę, mam nadzieję, tymczasową niechęć do krzyżyków to chyba udział w zabawie u Ani - Kreatywna.tv zmobilizuje mnie w jakiś sposób do wyszywania.


Wybór haftu do łatwych nie należał.....


To są "tylko" gotowe zestawy i to nie wszystkie.... a gdzie jeszcze całe mnóstwo innych oczekujących na xxx.

Bo wewnętrznej walce (kolejnej) padło na 



Trochę się pomęczę.... 47 kolorów, wzór kolorowy - za czym specjalnie nie przepadam, kanwa 18 - ponoć i od groma tych na B i to różnymi kolorami 😏


16 komentarzy:

  1. Brawo TY! Super! Cieszę się :-) Kibicuję mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze ! Dasz radę ! a obrazek cudny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia Justynko <3
    Ja też wyjęłam z moich zbiorów "Słoneczniki", będziemy się spotykać u Ani.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zapowiedziałam będę podglądać ... bardzo lubię słoneczniki :)

      Usuń
  4. Łał! Będzie cudo! Trzymam kciuki, żeby wszystkie plany udało się zrealizować. Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne iryski, moje ulubione roślinki, będę podglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. :) dzięki Wam za życzenia powodzenia - na pewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Držím palce, aby si stihla vyšiť všetky sady. Krásne vyšívanie :-)

    OdpowiedzUsuń