:)

Ponoć nic nie robię......

czwartek, 27 listopada 2014

parę krzyżyków

Dosłownie - parę krzyżyków więcej.......
Coś ostatnio kiepsko mi idzie jakiekolwiek robótkowanie. A tu i decu woła...... Święta się zbliżają - zdało by się parę kartek zrobić, ale tu i weny brak i czasu i.... i ..... W związku z ..... powstał prosty szybki i coś mu brakuje
No i ładna pogoda październikowa chyba trochę się zemści na moich roślinkach balkonowych. Takie ładne okazy irysków mi wyrosły JUŻ..... a gdzie do wiosny? Czy ktoś znający się powie mi, czy mam chować do domu jak będą mrozy, czy zostawić na balkonie.... a wiosną i tak wyrosną? Ło matko ile jeszcze nie wiem na tematy ogrodowo-działkowe

9 komentarzy:

  1. Jak zwykle nic nie robisz... i jak zwykle pieknie nic nie robisz :) Do wianuszka dodaj jakiś złoty drobiazg i trochę zielonego - bedzie jak znalazł zawieszka na drzwi. W sprawie roślineg nic ci nie poradzę bo jestem gupia i nie wiem co poradzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w tematach ogrodowo-działkowych nic Ci nie pomogę:), ale wianuszek superowy jest...z czego to???

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tym SAL-u poległam i już nie odlegnę, nic z tego. Ale Ty kończ koniecznie :-)
    Irysków szkoda, co z nimi zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynka, zawsze to parę krzyżyków do przodu :) Wianuszek śliczny, czego ci w nim brakuje, jakiegoś świecidełka albo kokardki?
    I powiedz koniecznie co zrobiłaś z iryskami, prooszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie moje wypociny poleciały w kosmos :( i ty brutusie?????

    Iryski dalej na balkonie przechodzą szkołę życia i przeżycia.
    Zobaczymy co z nich wyrośnie wiosną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i zaległości, zaległości, zaległości we wszystkim :(

      Usuń
    2. Justynka, ot życie, ale będzie dobrze.
      Ściskam!

      Usuń
  6. Justynko jakieś fatum nad moimi kartkami - wysłana do Ciebie wróciła. Była w granatowej kopercie, prosiłam o biały pasek z markownicy, bo pieczątki nie widać. Inne poszły, a Twoja wróciła z bardzo niewyraźnymi pieczątkami. Wrrrrrrrrrrrrrrrr.......
    Najserdeczniejsze życzenia świąteczne i noworoczne dla całej Rodziny.

    OdpowiedzUsuń