:)

Ponoć nic nie robię......

czwartek, 6 stycznia 2022

UFO-kowy kolejny rok tym razem 2022

 Jakoś tak bardzo płynnie udaje mi się przechodzić z jednej zabawy w drugą - niestety.....

I tak z Nowy haft na nowy rok 2021 magiczną datą 31.12.2021 przeszłam do kolejnej zabawy blogowej w której wysadzamy w kosmos UFO-ki zalegające gdzieś w czeluściach szuflad, tamborków.....

I na całe szczęście Kasia zorganizowała kolejną edycję - już 7 - zabawy. Zgłoszenia do wspólnego posyłania w kosmos niedokończonych haftów - TUTAJ 

Nie pozostaje mi nic innego ...... przedstawiam moje UFO

1. Irysy, które rozpoczęły żywot zabawie u Kreatywnej...... ale nie dałam rady skończyć w terminie....

a udało mi się zrobić tyle



Edycja 
Po uwadze Tereni - i słusznej, trzeba poczynić pewne zmiany w zgłoszeniu. Mam nadzieję, że Kasia nie będzie miała nic przeciwko temu

2. Już raz zgłaszałam ten haft do zabawy ufokowej w 2020. Niestety nie udało się skończyć i dalej zalega w pudle z niedokończonymi projektami - sampler zimowy


W sumie to wcale dużo nie zostało do wyszycia


3. No i wiekowe już słoneczniki......  dopisuję je tutaj bo może to zniweluje totalną niechęć do ich dalszego wyszywania




Biorąc pod uwagę obrót sytuacji - te wzorki będą w planach na ten rok. ( z ogromną szansą na zostanie UFO-kami 😁 jak to u mnie) 

1. 


To dopiero UFO-k ..... Niby jeszcze nie zaczęty, ale zestaw kupiony wieeeeeki temu. Więc chyba status UFO-ka posiada. Ten jak i drugi z tej serii 

2. 


Ciekawi mnie czy uda się dokończyć irysy i choć jeden z tych niezaczętych .....
Oczywiście w między czasie coś na pewno będzie powstawać ( kartki na przykład) choć czasami zastanawiam się czy jest sens wysyłać je pocztą. 








4 komentarze:

  1. Powodzenia <3
    Nie ruszone zestawy nie są ufokami, moim zdaniem. Mam całe duże pudło zestawów.
    Ja też nie skończyłam Słoneczników, z powodu wirusów. Do zabaw się już nie zapisuję, a na pewno nie w KreatywnejTV skoro od kilku miesięcy się nic nie dzieje.
    Pozdrawiam serdecznie Justynko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę szkoda zabawy u Ani....
      Jak coś to znajdę jeszcze całe mnóstwo zaczętych haftów ( słoneczniki, samplerek zimowy ) może się pokończy

      Usuń
  2. Nie poddawaj się tak łatwo! Irysy są fantastyczne, igiełka w rękę i czekamy na kolejną ich odsłonę. Ja ciągle do Ciebie zaglądam, żeby je podziwiać :) a co do kartek, to moje ostatnio wszystkie doszły :) chociaż przyznam się, że paczki to już wysyłka tylko Inpostem... Miłego weekendu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń