:)

Ponoć nic nie robię......

sobota, 2 stycznia 2021

jak nie krzyżyki to papier

 Uciekając przed myślami, próbując zagłuszyć pewne rzeczy uciekłam w papierki. Nawet nie wiecie ile w tej prostocie karteczkowej jest serca...... może troszkę zdruzgotanego, ale serca.






Rudolfik w różnych odsłonach. Skradł mi serducho - więc na przyszły rok (jak dożyję :) ) też parę do zaprzęgu sań dojdzie 




I zabawa papierem na całego 

Lubię pracę z mapkami. 


i trochę wariacji na ten temat powstało 


W roli głównej papier i stempelki
Dzięki grafikom od Gosi Metryki powstały:




Grafiki od Bloom Craft dawno temu pozyskane dopiero teraz dostały swoją szansę



Inne grafiki z netu - ale nie mogłam zlokalizować czyje.... 



I z napisami od jolagg 




Wykrojniki i maszynka to fajna rzecz



Jak ktoś dotrwał do końca  - szacun. Chyba wyszedł najdłuższy post na blogu.... Choć dobrze że zdjęcia w roli głównej, bo mojej bazgraniny nikt nie byłby w stanie przeczytać do końca. 
I.... 
Normalności w nowym roku.


5 komentarzy:

  1. Z przyjemnością doczytałam do końca - świetne karteczki powstały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiałam na Fb Twoje karteczki, bardzo mi się podobają.

    Od lat używam napisów od jolagg, ale ostatnio nie mogłam ich wydrukować tak jak należy, zwłaszcza tych bezpośrednio na kartonikach, po ustawieniu wyglądało ok, a w druku napis się przesuwał nie wiem dlaczego i zrezygnowałam :(.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam lubię pisanie Twoje i zdjęcia...
    Przytulam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki świetne. Oby Twoje samopoczucie było takie samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnóstwo kartek powstało, a jedna piękna jest u mnie. Bardzo dziękuję za serdeczne życzenia i kartkę ze złotą stajenką (5 od dołu).
    Pozdrawiam noworocznie <3

    OdpowiedzUsuń