:)

Ponoć nic nie robię......

sobota, 9 stycznia 2021

UFO-kowy kolejny rok

 Tak zupełnie bez krzyżyków się chyba nie da. Mam nadzieję że wena xxx wróci i dam radę chociaż dokończyć to co zawaliłam w zabawach zeszłorocznych. 

I tak Kasia zorganizowała po raz kolejny zabawę UFO-kowy rok. 

Nie wiem dlaczego, ale nie mogę wstawić na pasku bocznym banerku 😔 

Z zabawy u Ani - Nowy haft na nowy rok - ciemierniki


Dobrnęłam do takiego momentu:

I z zabawy Haft na jesienne wieczory u Kasi



Troszkę zmasakrowane są kanwy, bo zapomniałam zdjąć z tamborków.....
Będziemy walczyć po skończonym wyszywaniu



12 komentarzy:

  1. Justa <3 Obrazki przepiękne, więc na pewno zobaczymy je ukończone. Po praniu wszystkie zagniecenia znikną.
    Trzymam kciuki, ale w myślach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Mamo! Te ciemierniki!!!
    Trzymam kciuki za realizacje!
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obe výšivky budú nádherné, držím palce pri vyšívaní :-)
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciemierniki zachwycające od dawna podoba mi się ten wzór.
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń